woensdag 31 augustus 2011

Huisje


Voor een collega die pas een nieuw huis heeft, heb ik dit grappige,kleine huisje gehaakt.
Zo'n klein, zelfgemaakt, aardigheidje valt altijd in de smaak!
Heerlijk om iemand ermee te verrassen!

Het (vogel)huisje komt uit het boekje:
Zoetigheid haken van Astrid Meeusen.
Het is uitgegeven in de reeks Cantecleer hobbytopper.
Zoals ik eerder al vertelde zit het boekje helaas vol met fouten.
Op de website van de uitgever is wel een correctieblad uit te printen en er schijnt inmiddels een herziene uitgave van te zijn.
Toch blijf ik het een tegenvaller vinden.
Ik heb het vogelhuisje gehaakt met katoen van Phildar, dat is voordelig te koop bij oa. Euroland/ hobbyvoordeel.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig huisje!

    Nog bedankt voor de info over meneer mol, ik hoop dat alles goed gaat op de conferentie...enne ga je nu ook mevrouw mier of pier haken??? :P:P:P

    Mijn haaknaald is wat stoffig geworden geloof ik...oops....maar gelukkig zorg jij goed voor je haaknaalden....ben jij nu dan de opperheks???? hahahahaahhaah

    BeantwoordenVerwijderen