maandag 29 augustus 2011

Manfred Mol



Ontmoet vandaag:
Manfred Mol.
Een keurige heer, klaar om op zakenreis te gaan naar de grote mollenconferentie.
Uiteraard speelt een en ander zich ondergronds af....

Manfred komt uit het blad Anna( September 2011).
Het patroon is goed te volgen op wat kleine foutjes na.
Ik heb hem met simpele, zwarte acryl van de Wibra gehaakt, daardoor is het een flinkerd geworden.
Het brilletje heeft hij te leen van 1 van mijn porseleinen poppen.
Mol moet bovengronds tenslotte wel iets kunnen zien!
Het koffertje heb ik voor hem gekocht bij Xenos.
Daar komen ook de kleine plakoogjes vandaan.


7 opmerkingen:

  1. o, zo scahttig.

    Heel mooi gedaan. Prachtig

    Heeft hij een vriendinnetje ook ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Nu ben ik wel benieuwd waar die mollenconferentie is en hoe hij er heen gaat. Gaat hij met de trein, heeft hij een prive-chauffeur.....kijk dat soort dingen wil ik dan weer weten....ook wel benieuwd hoe hij zijn poten en snuit zo netjes wit houdt....wat gebruikt hij??? omo? bleek? LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er schitterend uit! Ik ben benieuwd, hoeveel mollen er naar die conferentie gaan???;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! Zijn valiesje past er heel erg mooi bij. Ik hoop dat hij veel plezier mag beleven op de conferentie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Esther: Manfred gaat uiteraard met de ondergrondse.
    Ik vermoed dat de mollenconferentie ergens onder heuvel7 in het zeuvenbultenland wordt gehouden.
    Voor zijn snuit en pootjes gebruikt hij de welbekende mollensnoetpoetsers.
    Het is overigens een zeer belangrijke vergadering: er zijn problemen met Karel Mier en Pieter Pier.:)

    BeantwoordenVerwijderen