zaterdag 27 augustus 2011

Perry het vogelbekdier



En jawel, daar is ie dan!
Een eerste bericht op dit hagelnieuwe haakblog.

Onlangs heb ik Perry het vogelbekdier gehaakt.
De meesten onder ons zullen hem wel kennen.
Het is een tekenfilmfiguurtje uit de serie Phineas and Furbes en erg populair onder de kinderen en tieners.
Op Ravelry zag ik dit gratis patroon dus ik ben gauw naar de winkel gefietst om de juiste kleurtjes garen te kopen.
Ik heb voor Perry katoen gebruikt van Cotton eight (Beijer).
Dat katoen vond ik persoonlijk wat tegenvallen, de draden spleten iets te makkelijk.
Het patroon was ook niet altijd even eenvoudig, vooral de snavel was lastig.
Perry is ontworpen door Melissa Mall.


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, hier gaan jullie heel veel volgers krijgen, volgens mij!!!
    Maar er kan er maar één de eerste zijn!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jullie deze blog zijn gestart. Ze staat in mijn volglijstje hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben direct volger geworden en ben benieuwd wat voor leuks ik hier te zien zal krijgen.
    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken dit figuurtje niet, mar het ziet er leuk uit.
    Succes met jullie gezamelijke blog.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met jullie borduurblog! Ik vind jullie fotootje heel erg leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met jullie gezamelijke blog.

    Ziet er mooi uit.

    Ik volg jullie ;)

    Mvg sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat jullie samen een borduurblog zijn begonnen, ik ga jullie zeker volgen!

    Perry is erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gehaakt Pauline !!
    En ik ga jullie gezamenlijke blog volgen :)

    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is leukkk! Maar euhmmm ken hem niet...is dat heel erg?????

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, samen een blog maar toch op afstand. Ik ken Perry wel hoor ;). Ik heb zelf ook een haakpatroon van Perry gemaakt, maar dan eigenlijk van agent P. Hij is op mijn blog te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is zo leuk! Is al wel lang geleden, maar heb je hier een Nederlandse beschrijving van? Mijn kleindochter is hier helemaal weg van, ik vind deze trouwens ook het leukst van allemaal. Hoop van je te horen!

    BeantwoordenVerwijderen