maandag 26 september 2011

Boe!!


Halloween is niet echt een feest waar ik aan "doe".
Maar de decoraties vind ik WEL erg leuk.
En bovendien...als echte haakheks kan je toch niet anders dan een beetje meedoen.
Op wikipedia (klik) kan je meer lezen over de oorsprong van dit feest.
Het is minder heidens dan je zou denken!

Uiteraard is er op internet genoeg leuks te vinden om te haken.
Zo was ik direct weg van deze grappige spookjes.
Voor het patroon kijk je op Ravelry en zoek je onder Ghosts.
Alles is weer met het lijmpistool aan elkaar vastgeplakt.
Reuze handig en reukloos.

6 opmerkingen:

  1. speciaal gedaan, hangen de spoken met de orange deeltjes aan elkaar ?

    prachtig gedaan, ik zou het niet kunnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn heel leuk en helemaal niet griezelig, tof

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk!!!!
    Ik zat te denken he....vorig jaar gingen we heel braaf met een gehaakte bloem naar de beurs....dit jaar is een heksenhoedje op spookje op de jas veel passender of niet :P
    GRIJNS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze kunnen "BOO" roepen wat ze willen, ik blijf ze grappig vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha wat leuk. Jullie maken super leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen