dinsdag 13 september 2011

Krans


Nu de herfst steeds meer zijn intrede doet, krijg ik ook echt zin in gezellige herfstdecoraties.
En op het web is zoveel leuks te vinden!
Een favoriet is zeker de website Lily sugar'n cream. (klik op de naam)
Ook weer Engelstalig, maar echt erg leuk!
Je moet wel even een ,gratis, account aanmaken.
Hier vind je bij de home-decorations ,onder andere, versierde kransen.
Voor elk seizoen is er wel eentje.
En ik heb de smaak nu helemaal te pakken.
Deze is eigenlijk voor Halloween.
Wij als heksen vinden dit uiteraard super!


Bij het tuincentrum kan je strokransen kopen.
Die zijn helemaal niet duur, je hebt ze tussen de 2 en 3 euro.
Met een lijmpistool lijm je als een speer je gehaakte decoraties op de krans.
Zo'n krans is leuk op de deur, maar kan ook binnen opgehangen worden.
Ik ben al met een volgende bezig!
Dus pas op...ZEER verslavend!

4 opmerkingen:

  1. Jaaaa hij is leuk!!! Ga je ook eentje met Kerstdingen maken? Kan ik wat meer waarderen dan die met spinnen hoor...ik kom momenteel echt veel te veel spinnen tegen....vooral van die hele dikke zwarte in huis....brrrrr....durfde gister niet eens naar de wc, want er zat eentje voor de deur!!! Grrrrr! Ksssst roepen werkt niet, dat was duidelijk hihihhihi...ik ben ook een heks van niks he ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor , ik ben momenteel bezig met een adventskrans

    BeantwoordenVerwijderen