donderdag 29 september 2011

Nieuw boek


Wij als haakheksen kijken ook graag rond op zoek naar nieuwe spulletjes en patronen.
Onlangs zag ik dit nieuwe haakboek liggen.
Het is geschreven door Lesley Stanfield en uitgegeven door Librero.
Van dezelfde ontwerpster hebben wij ook al het boek 100 bloemen om te haken en te breien.
Er staan echt geweldige dingen in!
Bovendien is het boek mooi opgedeeld in een deel met brei- en een deel met haak-patronen.
Echt een aanwinst dus voor de fervente haakster of breister.
Ik heb het gekocht bij Euroland/hobbyvoordeel voor 7,95 euro.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, ik kijk al uit naar mooie creaties van dit boek. Ik zal ook binnenkort is kijken of ik dit leuke boekje zie liggen.

    Fijne avond nog,
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook zien liggen, staat op mijn verlanglijst voor 5/12...

    BeantwoordenVerwijderen