donderdag 8 september 2011

Sandy de slang


Ik heb geen keus...ik gooi Sandy de slang in de strijd.
Sandy komt haar neefje Pieter Pier een handje helpen.
Want Manfred Mol en Karel Mier zijn niet de makkelijksten
Misschien kijkt Karel Mier wel een beetje bang, maar schijn bedriegt,
een mier is nu eenmaal een dominant wezen.

( ik heb een soort vliegengordijn van sliertjes bij de achterdeur en
als er eentje afgevallen is, moet ik regelmatig zo'n sliertje onder
de tegels vandaan trekken omdat de familie mier hem meeneemt)

Dus Ssssssandy houdt de boel netjes in de gaten.....

5 opmerkingen:

  1. brrr een slang.

    zeer mooi gedaan, prachtig.

    Is het moeilijk om te haken ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sandy is niet moeilijk, je haakt de kronkels er direct in....je kan haar vinden op Lionbrand, http://cache.lionbrand.com/cgi-bin/patternFinder.fcgi? , als je daar bij de pattern finder Sandy invult vind je 2 slangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een hele dierentuin bij jullie!!!Leuk hoor.
    Groetjes Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, het verhaal wordt steeds leuker!!
    Geweldig die slang!
    Uiteraard is Manfred een minister he...de minister van Ondergrondse Zaken.
    Die Sandy de slang lijkt me van de politie te zijn, of de binnenlandse Veiligheidsdienst..ssssssst.
    Pieter Pier zal nu toch ook binnen niet al te lange tijd zijn neus moeten laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stukjes schrijven jullie ;-) De slang is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen