zondag 11 september 2011

Welkom volgers en een nieuwe enquete

Allereerst alle  volgers van harte welkom op ons haakblog.  
Heel erg leuk dat jullie onze haakavonturen
willen gaan volgen.
Reacties op onze werkjes en schrijfsels vinden we
erg leuk, dus schroom niet.....reageer gerust!
 
Voor het geval jullie het je afvragen: neeeeeeej
wij zijn het niet op de foto!!!!! Hahahahahaha.
Alhoewel wij wel ideeen hebben over wie wie is.
^^GRIJNS^^

We hebben een nieuwe enquete geplaatst, want we zijn
erg nieuwsgierig van wie jullie hebben leren haken.

groetjes van ons
 
de haakheksen

4 opmerkingen:

  1. Hallo Heksjes,
    Ik heb me eens goed laten gaan op jullie enquete ;-) Gelukkig kon je meerdere dingen invullen, want ik moet eerlijk zeggen, dat ik het zo goed niet meer weet. Het is dan ook een mengeling geworden van oma, school en mezelf. Het is dan ook zoooo lang geleden dat ik heb leren haken, dat het lijkt alsof ik het altijd kon ;-)
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    Zelf heb ik vooral leren haken op school, maar thuis was er ook altijd nog mijn moeder om te helpen.
    We hadden jarenlang de Ariadne en daar is veel uit gemaakt.
    I haak zeker al vanaf mijn 10e!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb jullie enquete ingevult ;)

    heb hetzelf aangeleerd, maar lukt zeker niet zo goed als van jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet het niet meer helemaal zeker, maar volgens mij op school!

    BeantwoordenVerwijderen