zondag 11 september 2011

Willow van Jan Eaton


Ik heb mijn boek van Jan Eaton er maar weer eens bijgepakt
om nieuwe granny blokken te proberen. Ik vond de willow erg
leuk om te doen en heel niet moeilijk.

In eerste instantie had ik er een groen randje omheen,
maar heb toch voor wit gekozen.

Wat het gaat worden? Ik heb nog geen idee.
Een kussen, een deken, een rolkussen...
alles kan natuurlijk.....
Voor nu vind het gewoon erg fijn om iets om
handen te hebben voor de momenten dat ik niet
borduur .... wie weet ga ik het ook wel combineren
met andere kleuren binnenkant......

1 opmerking:

  1. Aha!
    Fijn om te zien dat jouw haaknaalden ook niet aan het verstoffen zijn.
    Mooi hoor, ben benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan worden, lila is trouwens mijn favoriete kleur!

    BeantwoordenVerwijderen