zaterdag 29 oktober 2011

Echte heksen


Jaaaa we hebben een heerlijke dag gehad!
Dat we echte heksen zijn, blijkt wel weer, want
Pauline had ook een glazen pot gevuld!
Eentje met een heel mooi en toepasselijk hekse-borduursel
en jawelllll met mijn favoriete koekjes!
Oreo's!!!!!!!
Nu had ik natuurlijk al eens gemeld dat ik het liefst
oreo's had met mint-smaak en dat die helaas niet in
Nederland zijn te krijgen. Een echte heks vergeet dat niet
he......dus maakte ze ook mint-oreo's. Prachtig!

Na het beurs bezoek heeft Pauline heerlijk gekookt
en ging ik weer richting het hoge Noorden.

Kortom een heerlijke dag gehad!!
Dankjewel meiss.

4 opmerkingen:

  1. Ow, dit potje vind ik ook mooi! Net als die jij voor Pauline gemaakt hebt. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben! Geniet maar lekker na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke potjes, allebei. Oreo's met mintsmaak zijn idd ZO lekker ♥ Heb ze in de USA veel gegeten ;) en helaas hier alleen de *gewone* die OOK lekker zijn hoor...maar die mint...yummmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zat op de borsduurblogs maar op de haak werkjes te wachten... helemaal vergeten dat die natuurlijk alleen nog maar hier komen...lol..
    Wat hebben jullie veel leuks gemaakt voor Halloween, jullie huis is vast gelemaal halloweenie...Ik kan niet wcahten om te zien wat het voor de kerst gaat worden..
    Haak ze alvast..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat heksje. Oreo's met mint smaak heb ik nog nooit gehad, maar de originelen zijn ook jummie.

    BeantwoordenVerwijderen