zaterdag 1 oktober 2011

Halloween tasje


Ter aanvulling op de Halloween- en herfstdecoraties heb ik dit snoeptasje gehaakt.
Echt iets dat je in een avondje kan maken.
Je kan er natuurlijk je kind mee langs de deuren sturen maar ik denk niet dat die van mij nog tot iets dergelijks te bewegen zijn, haha.
Idee van mijn vriend (de merino-haker): haak snoepjes en doe die er in!
Jullie zien het, de Zuid-Hollandse Haakheks borrelt nog steeds over van de haakplannetjes en ideetjes.
Deze Haakheks is dan ook van de snelle en kleine projecten, Haakheks 2, de Friezin, is meer van de dekens, spreien en kussens.
Vandaar dat die wat minder kan laten zien, die is dan druk bezig!

2 opmerkingen:

  1. Euhmmmm had meneer merino nog wensen??? Engels drop lijkt me wel wat :P of is ie meer van de zuurtjes??
    Ohhh ennuh oreo's kunnen er ook heel goed in hihihi.
    Ik vind het een geweldig tasje! ( vooral gevuld met lekkers )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw, ziet er heel mooi uit, prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen