zondag 16 oktober 2011

Herfst


Afgelopen Vrijdag heb ik eindelijk deze herfstkrans eens afgewerkt.
De blaadjes en eikeltjes had ik al lang gehaakt en afgemaakt.
Maar de hele boel moest nog gerangschikt worden op een strokrans en dan vastgeplakt met het lijmpistool.
Was is dat toch een goede aanwinst!
Bij het tuincentrum had ik ook wat decoratiemateriaal meegenomen en bij Xenos blaadjes.
Zo is het een leuk geheel geworden.
Het basispatroon komt van Lily sugar'n cream.
Daar had ik ook de Halloweenkrans vandaan.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige krans! Een echte sfeermaker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de foto in het klein en dacht.... jee leuke krans.... pas op de grote foto zag ik dat het gehaakt was ! Maar uuuuh hoe kan het ook anders bij De HaakHeksen....
    Nice !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooh die is mooi gemaakt!!!! 'k ga toch eens spieken hoor hoe je dat geforceerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele leuke krans geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er echt mooi uit!
    En het blijft nog jaren lang goed ook.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen