donderdag 6 oktober 2011

Ieniemienieponcho


Een hele tijd geleden vertelde ik op mijn borduurblog dat er een collega zwanger was.
Inmiddels is die baby geboren!
Het is een meisje geworden.
Super!
Want eerlijk gezegd vind ik dat daar toch de leukste en liefste dingetjes voor te maken zijn.
Nu ben ik dus druk bezig met het vullen van een mand vol zelfgemaakte cadeautjes.
Een daarvan is deze mini-poncho, ik heb het gebaseerd op een patroon van Drops voor een meisjesponcho.
Gewoon eerder stoppen met haken!

6 opmerkingen:

  1. Lieffffffff!!! Echt een schatje geworden.
    Toch jammer dat ik pubers heb die poncho's NOT DONE vinden....is voor overjarige hippies zeggen ze dan poeslief....nouuuu...laat duidelijk zijn, poncho's zijn HIP! Ik zeg dan alijd poeslief terug dat ze er niks vanaf weten want hun hersenen zijn nog volop aan het rijpen. Nananananananaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een snoepig ponchootje ! Zie daar toch zo een klein babysnoetje bovenuit steken. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen