maandag 3 oktober 2011

koekjes!



Jawel Haakheks Esther!
Hier zijn dan de oreo-koekjes. Dit patroon heb ik van Free amigurumi patterns.( zoek daar bij biscuits)
Ze waren makkelijk te maken, je haakt namelijk steeds 3 rondjes en haakt die daarna op elkaar.

Voor mijn vriend ,de snoeper, heb ik laatst ook een chocolade moorkop of cup-cake gemaakt.
Hij stond elke keer zo te watertanden voor mijn servieskast ,waar de gehaakte gebakjes liggen uitgestald, dat ik er ook maar eentje voor hem heb gehaakt.

3 opmerkingen:

  1. Ha ha wat leuk die koekjes! Ik vind ze ook erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaah!!!!! Joepie! Oreo's!!!!
    Ik baal er nog steeds van dat ze hier in NL niet ook de variaties die je in Amerika hebt hier verkopen.....grrrr....de lekkerste vind ik nog steeds de oreo met after-eight smaak :D. Er zit dan een heel lichtgroen laagje tussen......(hint hint hint) hahahahahahaha.

    De moorkop is geweldig!!! Heel mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HHHmmmmmm, wat zien die er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen