zondag 30 oktober 2011

Nieuwe enquete.




Wij zagen dat er weer nieuwe volgers bij waren. Leuk! Welkom op ons blog en veel plezier.
Graag willen we ook iedereen bedanken voor de leuke reacties die geplaatst worden. Dat is zo leuk om te lezen en inspireert ook weer tot het maken van nieuwe dingen.

Tijd voor een nieuwe enquete! Overal zie je de gebreide kerstballen  verschijnen. Op de handwerkbeurs zagen we ze hangen en eerlijk gezegd....de ballen die daar hingen vielen ons een beetje tegen. Het lijkt prachtig hoor, zoals op de foto hierboven, maar int echt....nee dank je.
Maar misschien komt dat ook wel omdat wij haakheksen zijn he....die horen natuurlijk kerstballen te haken hahahaahahhaa.

Nu zijn wij natuurlijk heel benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie ze ook maken.Als je ze maakt en je hebt ze op je blog staan, laat het weten want dan komen we uiteraard even buurten ;)

Fijne week allemaal!
de Haakheksen

5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ook niet geweldig. Ik houd het ook bij haken. Mijn ballen zitten nog in de kerst doos;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, ook voor mij geen gebreide of gehaakte kerstballen. Het kan te ver gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet voor in de kerstboom maar wil er wel eens eentje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wel ... mijn mams en ik hebben ... goh, 20 jaar terug? eens een heel deel kerstballen gehaakt ... zo in goud en zilver rond een plastic doorschijnende bal ... die waren eigenlijk wel mooi ... ik heb ze indertijd meegenomen naar ons appartement toen manlief en ik de eerste keer kerst vierden en ik denk ... dat ze hier nog steeds ergens liggen maar 'k vind het ondertussen een beetje achterhaald :o)
    die gebreide bollen vind ik persoonlijk niet zo mooi maar goed, smaken verschillen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Smaken verschillen; gelukkig maar, vind ik. Ik heb zo'n kerstbal gebreid, maar dan met een fluorescerend roze eekhoorn erop en ik wil er binnenkort nog eens iets heel anders mee uitproberen. Dus ik vind het leuk om op die manier een paar kerstballen te maken, maar ik kan me ook best voorstellen dat er mensen zijn die er niets mee hebben.
    Als je mijn fluorescerend-roze-eekhoorn-kerstbal wilt bekijken, dan kan je 'm hier vinden:

    BeantwoordenVerwijderen