zaterdag 22 oktober 2011

Onze eigen Mascotte!


Hier is ze dan!
De kleine Haakheks!
Vanaf vandaag onze mascotte.

Eigenlijk is het "pop Joris".
Ooit de pop van , jawel, mijn zoon.
Hij gaat gillen als hij er alleen al maar aan denkt.
Hahahaha.
Dit verklaart ook de stift-sporen op het gezichtje.
Erg lief was hij niet voor zijn pop...
Erg jammer maar de stift gaat er niet meer af.
Als iemand een tip heeft?

Ik heb haar aangekleed naar een idee dat ik op Ravelry vond, dat was met dezelfde pop.
Alleen hadden ze dan alleen het hoofd en de handjes gebruikt en de rest dus gehaakt.
Dat vond ik zonde van de pop.
Dus het hele patroon heb ik aangepast.
In plaats van vasten heb ik alles met stokjes gehaakt, daardoor werd het groter en paste het.
Het was een heel gepuzzel!

9 opmerkingen:

  1. ooh zo lief! dit is echt een schattig heksje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, wat een super lief heksje! Dat heb je echt leuk gemaakt zo.
    En jongens met poppen: hebben mijn zoons ook mee gespeeld hoor, net zo goed als met een keukentje en winkeltje en daar schamen ze zich totaal niet voor. Heel goed dat je de pop bewaard hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze mist nog wel een bezemsteeltje, toverboek, ketel én zwarte kat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha, ik verzin ze wel hoor! Als jij het dan "eventjes" allemaal maakt.... hihihi
    (Als je een mascotte maakt, moet je het natuurlijk wel goed doen hè, hehehehe)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, super! Wat een leuke mascotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig een mascotte! Ze is erg leuk geworden, misschien nog een zwarte kat om haar gezelschap te geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedere keer dat ik een bezoekje aan jullie blog breng, krijg ik een glimlach door het zo ontzettend schattige heksje! Ze doet haar werk goed!

    BeantwoordenVerwijderen