vrijdag 14 oktober 2011

Retro




Inspiratie bij Karin aan de haak
De kleuren zijn niet echt helemaal goed overgekomen
op de foto maar beter dan met flits. Toen was het oranje opeens geel
en het bruin leek paars te worden. Dus al met al is deze foto
redelijk. Het potje komt in mijn keuken, in retro stijl, met scharen erin.

Jaaaaa deze haakheks had gisteravond en vandaag druk met
haken.....heb zelfs een vogel gehaakt in bijpassende kleuren:

Ik had een tijdje terug al gezien bij Lucy van
Attic24. Is ie niet leuk geworden?????

Fijn weekend allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Wow, je hebt je best gedaan, leuk hoor die retro kleurtjes. Ook helemaal passend bij het jaargetijde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig geweest met mooie kleurtjes, met een mooi resultaat!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh dat vogeltje had ik onlangs ook al afgeprint :o) die zijn schattig hé! Maar nu ben ik volop aan de haak voor halloween en daar horen niet echt vogeltjes bij lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral dat vogeltje vind ik geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen