zaterdag 8 oktober 2011

Stoel met pannenlappen.

Ik was wat aan het hoppen van site naar site en opeens
kom ik de meest mooie stoel tegen die je je als haakster maar
kan wensen!!! Deze stoel is helemaal bekleed met oude pannenlappen,
hij heet dan ook GRANDMA. Design by LEFTOVERS.
HIER  kan je ze vinden.

Ik vind hem geweldig...zou prachtig staan in mijn 
hobbykamer! (want uietraard is dit in de huiskamer niet
mogelijk, ben bang dat iemand hem dan in de fik steekt hahaah)

Een idee om pannenlappen te gaan verzamelen?






6 opmerkingen:

  1. Wat super!!!
    Gewoon naar de kringloop voor een oude stoel en die dan helemaal bekleden met pannenlappen....
    IK zou hem gewoon WEL in mijn kamer zetten, haha.
    Maar ja, jij hebt een hobbykamer en ik een hoekje op zolder...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was hem ook al tegen gekomen, echt super! Maar dat is nog een hele klus hoor, ook al heb je heel veel pannenlappen (en persoonlijk zou ik toch nieuwe nemen), maar hij is geweldig!
    Overigens zou hij bij mij rustig in de kamer komen te staan, nog wel op de mooiste plek! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, hoe komt iemand op zo'n idee!!! Zo'n vrolijke stoel is toch wel een kamer waard.
    Fijn weekend, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik had hem al ergens op een blog gezien (weet niet meer waar) maar ik vind hem ook prachtig! zalig toch, maar ook bij mij kwam hij op een prominente plaats hoor (onder de kwade blikken ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo mooi. Heb hier ook nog een ikea craminkel staan waarvan de bekleding helemaal versleten is en de plannen waren om hem ook met haakwerk te overtrekken. Wie weet dat dit me wel inspireerd
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige zetel! Ik zou er hier wel niet moeten mee afkomen denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen