vrijdag 4 november 2011

Kussen


Kleedjes haken vind ik altijd erg leuk om te doen...maar wat moet je er mee?
Nou, een kussen maken!
Nu ik een nieuwe naaimachine heb kon ik die mooi uitproberen op het naaien van een overtrek.
En dat ging fantastisch!
Budgettips:
Voor de stof heb ik een kussensloop van Zeeman gebruikt, die zijn 1 euro en in veel kleuren te krijgen.
Voor de vulling kocht ik een binnenkussen van 2 euro, wederom bij Zeeman, heb die opengeknipt en de vulling overgeheveld naar het nieuwe kussen.

5 opmerkingen:

  1. Super de super wat leuk. Heerlijk om zulke leuke dingen met je nieuwe machine te maken.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique hoor! Je bent wel enorm productief zeg, kom je nog wel aan slapen toe of haak je gewoon super snel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ein ganz wundervolle tolles Kissen!!!!

    Liebe Grüße
    von Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Handige tip van die kussensloop!

    BeantwoordenVerwijderen