donderdag 29 december 2011

Bosje bloemen



Gisteravond een bosje bloemen gehaakt voor mijn schoonmoeder, onder scherp toezicht van de andere haakheks ;) Aangezien ze zelf niet mag haken zat ze tandenknarsend toe te kijken.
Nu kan ik natuurlijk lang niet zo goed haken als de andere haakheks dus leerde ze me direct maar even hoe ik een magische ring moet maken. Opmerkingen waren niet van de lucht van hubbie.....als ze wel mocht haken had je allang een grote bos gehad......grrrrrr!

Jaaaaa inderdaad de Zuid-Hollandse haakheks Pauline is een paar dagen in Friesland!! Supergezellig! Alleen van samen borduren/haken komt helaas niet veel. En als je haar vingers ziet dan kan dat ook echt niet! Maar ja, ze vind me nu erg streng want ze mag van mij ook niet een "beetje" haken of borduren hihihihihihi.....jajajaja ik ben heeeeeeeeeeeel streng ;)))

Fijne jaarwisseling allemaal!!!

4 opmerkingen:

  1. supermooi ze zal zeker al content zijn met zo'n bosje bloemen in de winter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stel zijn jullie toch! Hahaha.
    Geniet maar fijn van elkaars gezelschap, al dan niet handwerkend (ach Pauline, íemand moet toch opzichter zijn ;-) ) Veel plezier en een goed uiteinde beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuk bosje bloemen, en lang houdbaar.
    Ik hoop dat het je lukt om Pauline " in toom" te houden.

    Alvast een goed uiteinde.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog . mooi bosje bloemen!

    ik ben een nieuwe volger

    Groetjes Franca
    www.craftingcrochet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen