woensdag 21 december 2011

Kleedje


Zo af en toe vind ik het heerlijk om kleedjes te haken!
Je hebt er eigenlijk niets aan, maar het is gewoon leuk om te doen!
En vooral deze ster met glitterdraad erin was prettig om aan te werken.
In een heel rustig tempo vanwege mijn vingers, dat wel.
Maar dit soort dingen haken vergt toch minder dan bijvoorbeeld een pop.
Het patroon komt uit het blad: Knusse creaties.
Het is een blad van een Duitse uitgever.
Er staan allemaal leuke dingetjes in om te haken voor kerst.
Je moet wel ervaring hebben met het haken vanaf een teltekening, dat is wel eens lastig.

3 opmerkingen:

  1. Aha, je hebt wat kunnen haken. Ziet er leuk uit! Vergeef me dat ik niet heel erg dol ben op kleedjes, maar dat krijg je als je in de thuiszorg werkt, hahaha! Nee hoor, mijn moeder had en heeft ze ook overal. Toch vind ik het mooi omdat het handwerk is, maar ik wil ze zelf niet in huis. Ach niets zo veranderlijk als een (Angélique) mens, dus wie weet ooit...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor !
    Ik zag ergens op een blog (weet niet meer waar) kerstballen waar een gehaakt kleedje omheen zat en dan bij elkaar op een schaal.

    BeantwoordenVerwijderen