donderdag 1 december 2011

Sneeuwkerel


Ha, nee dit is geen sneeuwpop maar een echte sneeuwkerel!
Ik dacht : kom ik maak die kleine sneeuwman even, maar klein??? niet dus, de vent is 40 cm groot!
Het patroon komt uit de Anna van november 2011.
En oke, ik zal het maar gelijk toegeven...ik was lui!
Te lui om 35 a 60 noppen te gaan haken, die af te hechten en op te naaien.
Dus heb ik witte pomponnetjes opgeplakt.
Dat geeft hetzelfde effect maar is heel wat minder werk!
De must is gebreid, net als het sjaaltje.
De pop staat nu al erg sfeervol in huis!

11 opmerkingen:

  1. Nou, die vent is wel heel leuk geworden! En dat nog wel zonder sneeuw. Gelukkig zal deze niet wegsmelten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW !! Wat een knappe sneeuwpop , mooi gedaan hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die staat hier ook nog op mijn verlanglijstje. Hopelijk graak ik er nog aan deze winter
    Knap van je hoor
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk,
    de sneeuwmannetjes die ik gemaakt hab zijn maar
    een aar cm. groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt heel leuk!!!
    Je bent sneller met deze grote dan ik met mijn ieniemienie kerstman ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo sjiek zeg , supertof ook voor in een kleuterklas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de sneeuwpop (kerel) geweldig!!
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie leuk geworden!!
    KLopt dit patroon beter dan de kip?

    BeantwoordenVerwijderen