woensdag 7 december 2011

Ster decoratie

Vorig jaar rondom deze tijd zag je ze op vele blogs verschijnen, de Star Decoration van Lucy (Attick24). Gisteravond zat ik te denken, zal ik dan toch eens een kerstbal proberen toen ik opeens bedacht dat deze ook nog op mijn to-do lijst stond. Omdat het sneeuwkereltje ook in lichtblauwe tinten is....zelfs het vogeltje van Lucy.....moest deze natuurlijk ook in blauw. Blijkbaar wordt het hier een blauw-witte kerst hahahahaah.
Hij is heel makkelijk te maken, je kan hem ook nog oppimpen met dingen als kraaltjes.
HIER kan je het patroon vinden.

4 opmerkingen:

  1. Als ik ze jouw zie maken lijkt het zo makklijk en zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is zelfs een liedje over: blue christmas ;-)
    Mooie ster!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleurstelling van deze ster heerlijk winters aandoen, perfect voor de kerst! Ik ga kerstversiering maken voor m'n moeder dus deze link ik meteen even.

    BeantwoordenVerwijderen