vrijdag 13 januari 2012

IJsbeertje


Mijn eerste haakwerkje van dit jaar!
Heel voorzichtig en langzaam ben ik weer aan het haken geslagen.
En ik zit natuurlijk al weer vol met ideeën!
Het patroon van dit ijsbeertje komt ook uit het blad "knusse creaties ", een uitgave voor de kerst.
Ik zie het nog wel bij Primera liggen, dus als je het nog wilt moet je snel zijn.
Het beertje heeft beweegbare pootjes, dat was wel even een gepuzzel maar ze zitten er aan.
De ogen zijn grote wiebelogen/opplakogen van de Hema.

5 opmerkingen:

  1. Ach, wat kijkt hij lief onschuldig!
    Doe je wel rustig aan? Niet dat je zo weer een hele tijd niets mag/kunt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Niets overdoen hé, Pauline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd!
    Ik wens je alvast een fijn weekend,

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoesje zeg !!
    heel leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen