donderdag 26 januari 2012

Koffiepot


Ook al moet ik uitkijken, zucht...., ik haak toch zo af en toe door.
Voor een collega ben ik een koffieservies aan het haken.
Het patroon staat in de laatste Hobby Handig en is van Kristel Krukkert.
Een geweldig patroon!
Goed te volgen en beschreven en erg leuk om te maken.
De koffiepot is inmiddels af en ook de suikerpot schiet al lekker op.
Ik haak het met acryl Saskia van de Wibra.
Daardoor wordt het wel groter maar net zo leuk.

Wat de hondjes betreft,waar ik de bandjes voor heb gehaakt, het zijn Franse Buldogs.
Dus dat worden echt piepkleine puppies!
Mijn dochter zal zeker haar best doen om er straks foto's van te maken.
Maar we moeten nog even wat geduld hebben.

6 opmerkingen:

  1. Wat grappig, lijkt me erg leuk om het hele servies bij elkaar te zien straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, zo op het oog dacht ik eerst dat je een koffiepot OMhaakt had maar dit is helemaal gehaakt, super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAT leuk is ie geworden joh ♥ Ik heb dat blad ook, wil het servies ook gaan maken later....na de *verhuizing* zeg maar hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en grappig idee....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor, het is een flinke koffiepot. Ik heb het patroon ook want hij lijkt mij ook heel leuk om te maken.

    groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het blad ook gekocht, voor het servies en de post-tas die erin staat :) Hij is mooi geworden zeg, en best groot!
    Ben benieuwd naar de foto van de complete set straks.

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen