vrijdag 6 januari 2012

Oude kleedjes


Aan het haken heb ik me nog niet gewaagd, ook al gaat het al een stuk beter met mijn tennisarm.
Mijn vingers zijn nog wat dik, dus dat haakt sowieso niet echt fijn.
Maar niet getreurd, ik heb nog wel wat ouder werk om te laten zien.
Niet echt erg bijzonder. Maar beter iets dan niets he?
Het zijn 2 onderzettertjes en een klein kleedje.
Al een tijd geleden gemaakt.
Kleine kleedjes kunnen erg mooi staan op borden als je ze op een gekleurd servet legt, en onderzetters zijn altijd handig.

2 opmerkingen:

  1. aha , ik heb ook nog zo'n haakwerkje van jaaaren geleden , ik neem er ook es een foto van voor op m'n blog , en alvast een spoedig herstel !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je arm beter gaat, hopen dat je vingers snel volgen. Rustig aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen