dinsdag 24 januari 2012

Puppies!


Binnenkort krijgen ze bij de "schoonfamilie"van mijn dochter puppies.
En niet een paar, neeeee het kunnen er wel een stuk of 12 zijn!
Er zijn namelijk 2 honden in blijde verwachting.
Om nu al die kleine wurmpjes straks uit elkaar te kunnen houden is mij gevraagd om bandjes te haken in allemaal verschillende kleurtjes.
Een leuk opdrachtje natuurlijk!
En bovendien binnen een uurtje gepiept.
Gewoon een ketting van lossen haken, 20 cm lang.
De hondjes komen binnen 2 weken!

4 opmerkingen:

  1. Gezellig zeg! Kunnen we foto's verwachten? Hihi altijd leuk om te zien.De bandjes zijn leuk geworden, en heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee!

    Heb je ook kaartjes gemaakt met een stukje van het betreffende bandje, zodat naam, gewicht, kleur, weet ik veel wat voor gegevens nog meer van elk hondje meteen genoteerd kan worden? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh, schattig! natuurlijk willen we nu ook wel een foto zien van de puppies mét bandjes hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee!
    Ik sluit me aan bij de andere dames, heel graag foto's van de puppies.
    Wat voor honden zijn het eigenlijk?

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen