zaterdag 28 januari 2012

Tekkel


Inmiddels heb ik al een aardige voorraad wolresten.
Ooit, een paar jaar geleden dacht ik dat ik nooit meer zou breien of haken.., dus gaf ik alles weg!
Natuurlijk gaat het dan toch kriebelen na een tijdje.
Dus noooooooit doen!
Maar gelukkig heb ik weer flink wat bollen en resten.
En dan kan je lekker aan de slag.
In het blad "mijn creatieve hobby" uit 2010 stond een leuke tekkel.
Prima voor het verwerken van kleurige restjes.
En het was nog zo gebreid ook!
Euroland heeft bij ons een bak vol met oude bladen, daar verkopen ze ze voor 1 euro.
Echt de moeite waard om daar eens te kijken.

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Ook jij maakt leuke dingen.
    Fijn weekend.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk grappig fleurig hondje! Het is een heel andere dan ik in mijn hoofd had, deze is grappig met zijn poten zo plat.

    BeantwoordenVerwijderen