woensdag 29 februari 2012

Cadeau's en sokken


Vorige week was ik jarig ( de 20e) en natuurlijk ben ik verwend met leuke dingetjes voor mijn hobby's.
Zo heb ik een boek gekregen om knuffels te haken en te breien en het is echt zoooo leuk wat daar allemaal in staat!
Daar gaan jullie nog wel wat van zien hier.
Ik vertelde mijn moeder dat ik niet rond kon breien met 4 naalden, dat had ze me nooit geleerd.
Dus moest ik onmiddellijk de pennen gaan halen en nu het me is voorgedaan is het een fluitje van een cent.
Mijn zus zei : mooi, nu kan je kerstballen en paaseieren gaan breien!
Haha, nee dat is niks voor mij, maar het geeft wel weer nieuwe mogelijkheden.
Zoals sokken breien en knuffels.

Hier zien jullie een eerste opzet voor een sok, uiteraard nog een probeersel, hielen en tenen kan ik OOK nog niet.
Bij Zeeman en de witte boekenwinkel vond ik leuke sokkenboekjes
dus ik hoop er wel uit te komen.
Van mijn dochter kreeg ik de nieuwste Anna en daar staan ook weer leuke dingen in.
Al met al hoef ik me geen seconde te vervelen!

5 opmerkingen:

  1. Je bent goed verwend ! Gefeliciteerd nog!
    Bij de Zeeman hebben ze ook rondbreinaalden hoor, dat breidt wel iets gemakkelijker dan al die losse naalden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker verwend!!!! Helemaal heeeeeeeeeerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd! (weet niet meer of ik dat al gedaan had, ben ook over de 40 :p)
    Leuke boekjes! Jij kan voorlopig wel vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu zal je je zekers niet vervelen met al je nieuwe boeken.Ik brei ook heel veel ,maar kousen ben ik niet verder geraakt dan het been.MarieClaire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog gefeliciteerd, met 4 pennen breien vind ik soms wel leuk voor de afwisseling. Sokken breien moet je ff door krijgen, heb net mijn eerste 2 paar minisokjes gemaakt. Nu nog de grotere varianten ;)

    BeantwoordenVerwijderen