donderdag 23 februari 2012

En nog meer hoedjes!


Hoewel de winter nu op zijn eindje raakt had ik nog een opdracht lopen voor 2 petjes/hoedjes.
Ze zijn al wel een weekje af en de dames waren er erg blij mee!
De ene is een stoere pet volgens het patroon van Angelique,
de andere is gebaseerd op een kinderpet en versierd met bloemen.
De bloemen heb ik uit het haakboek: 100 bloemen om te haken en te breien.
Het is van Lesley Stanfield.
De beschrijvingen in dit boek zijn geschreven en ook staat er een schema bij.
Persoonlijk vind ik deze boekenreeks erg leuk, je haalt er altijd wel wat uit!

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk geworden!! Die boekenreeks is inderdaad erg leuk....heb nu ook met vogeltjes enzo...maar die vind ik wel wat moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even en je kunt het patroon dromen, haha.
    Gaaf hoor! (ik ben eigenlijk best een beetje trots)
    De pet met bloemen is ook erg leuk geworden! Ik heb dat boek ook ja, altijd handig om in huis te hebben en voor het geld hoef je het niet echt te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terecht 2 blije dames met hun mooie nieuwe pedjes/hoedjes!

    En wie zal het zeggen .... misschien krijgen we nog een kouperiode en kunnen ze ze volop dragen ;-) Je weet het maar nooit in dit landje hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die met de paarse bloemen vind ik supppppppppppeeeeeeeeeeerrrrrrr mooi!

    BeantwoordenVerwijderen