zondag 5 februari 2012

Koffie met taart en koekjes


1 kopje koffie vond mijn collega toch wat weinig.
Dus je begrijpt het al, er moest nog een kopje bijkomen.
En zelf vond ik alleen dat kopje toch wat kaal.
Ik had nog punt kersenvlaai liggen en heb er ook nog maar een bordje bijgehaakt.
Zo wordt het allemaal bij elkaar wel heeeel erg leuk!
Het koffieservies was een groot succes!
Het heeft de hele dag tentoongesteld gestaan op de groep waar zij werkt.
En vele cliƫnten en collega's kwamen het bewonderen.
Koekjes had ik ook nog liggen, zelf doe ik er eigenlijk niets mee, bovendien haak je er dan zo weer een paar.
Het is gewoon zo leuk om iemand blij te maken!

2 opmerkingen:

  1. Lekker gezonde werkjes, alhoewel je er ook snel trek van krijgt
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk, ik kan me heel goed voorstellen dat er aanloop zal zijn op die groep.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen