maandag 20 februari 2012

Perry-sjaal


Voor mijn( 17-jarige ) dochter heb ik deze superleuke en grappige Perry het vogelbekdier-sjaal gebreid.
Was nog best een werk want hij moest wel lekker lang zijn!
Tja, dames hebben wensen he!
Maar het was wel leuk om te doen en breide heerlijk weg op naalden 4.
Het patroon vond ik, uiteraard, weer op Ravelry.Het is van Karen Caplan.
Wel heb ik de ogen gehaakt, dat was toch net wat mooier en makkelijker.
Perry is nu onvindbaar...denk dat ie mee naar school is!

6 opmerkingen:

  1. Daar zal ze vast wel blij mee zijn. Kan ze hem lekker trots op school laten zien. Mooi gemaakt.

    groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat hij mee is naar school, hij ziet er erg leuk uit en het was vanmorgen toch aardig fris, dus hij kon meteen zijn diensten aanbieden!!!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahahahaha ik ben jaloers op zo'n dochter!!!! heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke Perry! Wel grappig voor zo'n grote dochter.

    BeantwoordenVerwijderen