vrijdag 3 februari 2012

Warme sloffen.

Gisteravond heb ik deze sloffen gehaakt. Elke slof heeft 6 granny's. Ik had nog grijs over van de cowl van mijn dochter en wit heb ik altijd wel liggen. Zwart had ik nog een restje van, van een sprei. Ze zijn heerlijk warm!!!! Okay ze zijn iets te groot, ik had de granny's 2 toeren kleiner moeten laten, maar ach, ik heb wel lekkere warme voeten en ik kan er ook nog dikke sokken onderaan. Het idee deed ik op bij Karin aan de haak.

Vanmorgen lag er een flink pak sneeuw dus ook tijd om eens een muts te gaan breien die al tijden op mijn lijstje staat. Dat gaat dit weekend vast wel lukken!

Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. die zijn leuk ja , dat was mijn allereerste haak project, en ik had ze echt voor een REUS gemaakt , denk dat het wel maat 48 ofzo was.

    Groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sloffen!
    Met deze kou ben ik nog van plan om wanten te gaan haken of breien, al is een lekkere muts ook wel een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn mooi geworden! Ze staan bij mij alleen nog maar op mijn wensen lijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, kan je de granny's gewoon zo 'buigen' dan? Of heb je er toch wel een patroon voor nodig?

    BeantwoordenVerwijderen