woensdag 15 februari 2012

Wol-dorado


Op het werk hielden ze een magazijnopruiming.
En laten daar nu heel veel bollen wol bij zitten!
En ook nog eens veel lappen en lapjes!
En wie mocht dat allemaal mee naar huis nemen???
Juist, ikke!!
Heel blij ben ik hiermee, in gedachten zie ik al het een na het andere project ontstaan.
Vandaag dus eerst maar eens de hobby-hoek op zolder opgeruimd zodat alles een plekje heeft.
Toch moet ik me nog steeds inhouden, de tennisarm is nu ingetapet.
Maar alleen al ideeën opdoen en alles bekijken is ook leuk!
Heeft iemand nog leuke patronen voor truien waar verschillende soorten wol, zoals angora, in worden gebruikt?
Of andere restjestruien?

3 opmerkingen:

  1. AAAAhhhhh!!!!! Daar zou je toch het liefst letterlijk in willen duiken, net als Dagobert Duck in zijn geldzwembad? Geweldig!!!! Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super een hele voorraad daar had ik ook met plezier in gevlogen
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nou mazzel! je werk in een hobby winkel?? :O

    BeantwoordenVerwijderen