vrijdag 17 februari 2012

Ziek geweest.

Bijna een week ziek geweest, maar ik ben er weer! ook alweer een week geleden was ik jarig en ik kreeg een superverrassing van mijn lieve heksvriendin. De geborduurde gastendoekjes zijn zo geweldig!!! De maskers komen goed van pas, want wat er met mijn huid is gebeurd afgelopen week....het ziet er niet uit......vant weekend maar eens uitproberen dus. Wie weet wat voor babyhuidje er ontstaat ;) hihihihih

Ik heb in de week voor mijn verjaardag nog een kussenhoes gemaakt en een kussenrol. Het blind inzetten van de rits viel me heel erg mee! Ik had het stofje zien liggen in een mand bij de plaatselijk tapijt en gordijnwinkel. Een mand vol met stofjes voor 2 euro per stuk. Allemaal gordijnenstalen die prima voor andere dingen te gebruiken zijn.

Ook had ik nog een uiltje gemaakt. Heb even getwijfeld ik hem wel zou plaatsen, want zoals jullie wel weten heb ik iets met ogen, neuzen.....ik maak ze niet of verkeerd....en er is altijd wel een heks die dat direct ziet natuurlijk hahahaahahahah. Zo ook deze uil....hij kijkt wat typisch....maar het is geen albino....heeft een snavel...wat wil je nog meer ;)))
Het patroontje komt van Haakmuts en heeft een olvaritpotje als basis. HIER kan je het patroon vinden.
Fijn weekend allemaal!

8 opmerkingen:

  1. Ondanks je zieke lijf ben je flink crea geweest, leuk ! Yep ook je uiltje, hij kijkt wat wazig maar dat is juist grappig..

    oh en please.... schakel die woordverificatie uit!
    Tis niet te ontrafelen, de blogmeisjes worden er gek van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn ook dat je weer beter bent. En wat zijn de gastendoekjes leuk, vooral met die poesjes, geweldig! Je uiltje vind ik ook leuk geworden hoor!!
    Vooral ook die pluimen bij de oren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gnagna!
    hier is de andere heks!
    Wat een leuk uiltje, niks op aan te merken hoor.
    En ik vind dat je een mooi kussen en rol hebt gemaakt, gelijk een goed idee voor wat lappen die ik heb gekregen deze week.
    Enne jaaaa, please, wil jij dat even regelen met die woordverificatie, ze zijn gek geworden bij blogger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb de woordverificatie uitgezet blogmeisjes!
    Bedankt voor de felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat je ziek was met je verjaardag. Maar gelukkig ben je nu terug beter en kan je er weer tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is nou een perfect uiltje? Ik vind hem uilig kijken en dat hoort ook zo! Met andere woorden hij is leuk hihihihihihihi

    Ook mooi je kussen en kussenrol!!!! Sjiek!!!!

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dat je ziek was heb je weer mooie dingen gemaakt. Hopelijk voel je je nu weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer beter bent! En wat een tof verjaardagscadeau zeg, mooie kleurtjes.
    Dat patroontje van het uiltje om het olvaritpotje heb ik ook al een tijdje in m'n bladwijzers staan. Heb inmiddels al een potje bemachtigd en nu ik hem hier zo zie.... vind hem echt leuk!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen