zaterdag 3 maart 2012

Boeeeee!!


Wat een feest was het om deze koe te maken!
Echt een heel goed geschreven patroon, zo kom je ze niet erg vaak tegen.
Het is een patroon van Sabine Ingrao en te vinden op Ravelry.
Er is echt over nagedacht, de poten worden bijvoorbeeld direct meegehaakt.
Dat zorgt voor een mooie en nette afwerking.
Zelf heb ik het staartje bedacht want daar ontbrak een uitleg van.

De vlekken heb ik ook zelf ontworpen want een witte koe vind ik niet kunnen hoor.
Zo pas je dan een ontwerp een beetje aan naar je eigen smaak en dat is juist wel leuk.
De ogen heb ik in rondjes gehaakt,net als de neusgaten, ik ben niet zo van knoopjes en veiligheidsogen.
De koe moet baby-proef zijn!
Hij gaat verhuizen naar een Hollandse babykamer.

8 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk geworden, super
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij, pardon zij is heeeeeel erg leuk geworden! Gaaf hoor.
    En zo lekker Hollands ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwwww leuk! Die uiers .... blijf ze prachtig vinden :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een lieve hollandse koe geworden!
    en dat is echt handig, de poten mee in het lijf patroon.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je koe leuk geworden,leuk he die uiers.
    Grazen in de wei.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die is leuk geworden! Knap hoor, zou er zelf het geduld niet voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen