woensdag 28 maart 2012

Noors breien

De hele winter heb ik al zitten kijken naar de noorse inbreipatronen, wilde het graag proberen maar durfde dat nog niet echt aan. Afgelopen weekend heb ik toch een poging gewaagd.
En zie hier het resultaat. Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen....misschien maak ik er wel een pannenlap van....te laten liggen in de doos als proeflapje vind ik ook weer zonde.
Voor de achterkant wil ik dan een noors patroon inbreien wat veel voor de binnenkant van handschoenen wordt gebruikt, heb ik gelijk twee technieken geprobeerd.

7 opmerkingen:

  1. Waarom maak je er niet een leuke Noorse eierwarmer van?
    Heb je heel knap gedaan hoor, ik doe het je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hardstikke leuk idee om er een pannelap van te maken, ze zijn nl. erg prettig in gebruik. en het is erg mooi geworden, nu een trui:-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, knap hoor! Ziet er reuzemoeilijk uit. Zeker niks voor Tania.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit toch mooi!
    Ik vind dat je nu ook best een trui voor Hubbie kan gaan breien! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PS.
    Je kan ook een kubus maken van allemaal proeflapjes!
    Touwtje er aan en het zou zomaar ergens kunnen hangen als versiering,op je toilet...in je auto..boven je bed...hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi is dat zeg..erg leuk hoor, je hebt al een hoop ideetjes gekregen wat je ermee kan gaan doen, ik ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi is dat zeg..erg leuk hoor, je hebt al een hoop ideetjes gekregen wat je ermee kan gaan doen, ik ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen