vrijdag 16 maart 2012

Paard


En hier is dan weer een dier!
Dit paard heb ik gehaakt met behulp van het patroon voor de zebra van Kristel Krukkert.
Het is verder wel helemaal MIJN paard geworden!

Ik heb de ogen bedacht en er wimpers bij gemaakt, al zie je die op de foto niet zo goed.
Voor de manen gebruikt Kristel speciaal garen, maar daar kon ik niet aan komen en het moet ook binnen mijn budget blijven.
Dus heb ik wel de basis gehaakt en er toen stuk voor stuk de manen aangeknoopt.
Ook de staart heb ik aangepast.
Dit is wel het leukste he, dat je een basis hebt en het dan zelf verder uitdenkt.

Ik heb ook nog even een foto gemaakt van alle boerderij-dieren op een rijtje.
De koe en het paard hebben vandaag een nieuw thuis gekregen, Knorrie mag nog wat langer bij me blijven!

Aan een haan en een kip begin ik niet meer, die heb ik vorig jaar al gemaakt.

Dit is wel eventjes het laatste wat ik kan laten zien.
Om mijn arm voldoende rust te geven stop ik voor een weekje met haken.

6 opmerkingen:

  1. Gaaf is ie geworden!!!!
    Ik heb voor de manen van mijn Zebra van die pluisgaren van de Zeeman gebruikt, heel betaalbaar (je kent me inmiddels wel een beetje ;-) )
    Mooi stel is het zo samen (jammer dat ze niet bij elkaar mogen blijven.

    Ik ben benieuwd of jij je haaknaalden een week kunt laten liggen :p Succes en sterkte!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh alweer zo'n leukerd!!!!!

    Sterkte met het weekje rust meis. Wel heeeeel verstandig hoor!!!!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hijg, hijg, hijg, ik kan je niet bij benen.
    de stofwolken zijn nog niet opgetrokken achter de paardenhoeven!!
    wat zijn ze allemaal leuk geworden, als je een basis patroon gebruikt kan je er steeds meer van gaan afwijken door de ideeen die je krijgt.
    je kan ook met kleuren gaan experimenteren!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer super geworden. En je gaat ook zo snel! wauw.. kan ik jouw niet een tijdje kidnappen? Heb nog zoveel WIP's liggen :P
    Het leuke aan creatieve hobbies vind ik dat je zelf iets kan maken, iets wat jij mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het paard is heel leuk geworden. Fijn als je een goed basis patroon hebt dan kun je hem helemaal eigen maken.
    Ik hoop voor je dat je een week de haaknaalden weg kan leggen, het is natuurlijk wel beter maar het lijkt mij ontzettend moeilijk. Ik moet er niet aan denken. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wie kan mij het patroon geven van het paard?

    Henny.

    BeantwoordenVerwijderen