vrijdag 2 maart 2012

Sjaals


Voor bij de mutsen/petten die ik laatst voor 2 dames heb gehaakt, zijn deze bijpassende sjaals.
De grof gebreide col was het meeste werk.
Ze wilde hem graag dubbel om kunnen doen.
Ik heb hem gebreid op naalden 7, 50 steken breed.
En dan maar doorgaan, 2 bollen acryl lang.
Het heeft me een week gekost!

Haken gaat dus echt veel sneller want de zwarte sjaal was in 2 dagen klaar.
Die heb ik gehaakt naar een patroon op Ravelry in 3-dubbele stokjes.
Als versiering een losse bloem, die kan je er naar believen opspelden.

5 opmerkingen:

  1. Nou die armen van jou krijgen dus echt geen rust... arme armen!
    Maar het resultaat is mooi! Nu zijn er waarschijnlijk weer 2 dames blij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk! Maar ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey lieve haakheksen ik volg jullie blog al een tijdje en gaf jullie zopas de liebster blog award
    voor info zie mijne blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sjaal!!!!welk patroon op ravelry heb je gebruikt voor de zwarte sjaal of col??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je vindt het patroon hier als gratis download:
      http://www.ravelry.com/patterns/library/infinity-scarf---quick--chunky

      Verwijderen