woensdag 18 april 2012

Lentekrans


Dit ideetje deed ik op in het blad: Haakideeën van Ella Creatief.
Als krans heb ik een gevlochten hart genomen van Xenos, het krijthart heb ik losgemaakt.
Bij Wibra hadden ze de leuke guirlande met roosjes en het poppetje.
Daarna heb ik het meisje als lentefee aangekleed met een bloemenhoedje op haar hoofd.
Omdat mijn popje een andere maat had heb ik een hoop zelf moeten bedenken.
Toen nog wat vlindertjes gemaakt uit het boek 75 vogels,bijen en vlinders van Lesley Stanfield.
Het was een leuk en klein werkje en heerlijk om even te maken.
Maar ik voelde gelijk mijn arm...dus het blijft bij dit soort kleine projectjes!

groetjes PAULINE

4 opmerkingen:

  1. He, wat vervelend dat je arm maar zeer blijft doen!
    Maar je krans is leuk geworden, echt voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaah nu kunnen we samen met poppen spelen ;) Erg leuk gedaan hoor en foeiii nu niet meer doen he.....ga gewoon Tilda kleertjes maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je weer wat kan haken zonder pijn zou je wat bloemen en beestjes kunnen haken voor volgend jaar.
    dan heb je een hele krans af, in dat boek staan leuke dingen en op deze manier kan je al die kleine dingen toch "tentoonstellen".
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen