woensdag 4 april 2012

Nog meer lekkers!


Dit gebakje lag al weken onderin de haak/breimand te wachten om nu eens afgewerkt te worden.
Het bestaat uit 3 lapjes van vasten die opgerold worden.
Daarna als versiering een slingertje lossen.
Heel makkelijk dus!
Ik vond het ooit op een Duits blog.
Het patroon komt uit het boekje Suse Hakeleien, alleen schijnt dat niet meer verkrijgbaar te zijn.
Maar als je een beetje creatief bent lukt het je waarschijnlijk zelfs zonder patroon!
De komende tijd zal ik niet zo heel veel kunnen laten zien, alles gaat nog steeds moeizaam.
Dus mijn tempo gaat weer omlaag.
Er zit niets anders op!
Maar er zijn nog meer dingen die afgemaakt moeten worden dus daar heb ik nu dan de tijd voor.

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er wel heel lekker uit!
    Ook heel mooi gehaakt.
    Jammer dat het boek niet meer verkrijgbaar is.
    Misschien dat ik hem ooit tweedehands kan krijgen. Maar dit gebakje ziet er idd simpel uit. Die kan ik eventueel wel zelf bedenken.
    Bedankt voor het idee.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh...... je zou toch bijna in je cakerol bijten uit frustratie he?
    nou, gelukkig???????!!!!! zijn er mensen die weten hoe het voelt om toe te moeten kijken, terwijl er zoveel leuke dingen zijn om te maken ;-( :-)
    hij is leuk geworden en erg smakelijk.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar dat het toch nog steeds niet gaat zoals je het zou willen.
    Goed dat je er ook naar handelt en de haaknaald vaker laat liggen.
    Maar mocht het weer beter gaan, dan ben je wel toe aan een tube tandpasta en een tandenborstel haken )http://karens-ac.hyves.nl/forum/5000328/niW4/patroon_tandenpoets_setje). Mocht het oponthoud te lang hebben geduurd en te laat zijn voor bovenstaande, dan heeft Karen nog wel een ander patroon voor je (http://karens-ac.hyves.nl/forum/4985827/24nN/patroon_Becky_het_kunstgebit) Ik hoop echter dat je heel veel sneller herstelt; beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen