maandag 9 april 2012

Pinkeltje


Dit weekend wordt hier, naast Pasen, ook de verjaardag van mijn vriend gevierd.
Mijn vriend vindt het altijd erg leuk wat ik maak en doe, ik kan hem dus ook altijd wel blij maken met grappige, zelfgemaakte dingetjes.Hij volgt ook mijn blogs, dus dit was al een tijdje een geheim project.Maar nu kan ik het jullie laten zien!

In zijn flat woont een kabouter, een nogal stoute Pinkelman.
Die racet over de vensterbank in een speelgoedauto en rijdt dan de vaasjes overhoop, dan heeft ie weer eens te diep in het eikelglaasje gekeken.
Jullie begrijpen het al, fantasie hebben wij in overvloed!
Daarom moest er maar eens een echt Pinkelventje gehaakt worden en gelijk maar een huisje voor hem erbij.
Maakt ie hopelijk wat minder rotzooi!

Het patroontje van de kabouter is Nederlands en je vindt het HIER.
Het huisje kwam ik tegen op Ravelry, het is van Brittmarie, ik ben gelijk haar blog gaan volgen want ze maakt erg leuke dingen! Al is het wel in het Zweeds, het is best te volgen.
Kijk zelf maar eens HIER.
Het huisje is gehaakt om een lege augurkenpot.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met en voor je vriend!
    Haha, dat zal wat zijn bij jullie! Geinig die kabouter met zijn huisje, dat gaat vast heel wat uurtjes zoet spelen opleveren, hihi.
    Leuk dat hij je hobby zo weet te waarderen.
    Fijn feestje toegewenst en veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is leuk gemaakt, nu nog pinkelvrouwtje erbij he!
    samen in het glazenhuisje en samen in de auto, maar ik zou het drankje toch verwisselen hoor :-)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk!!!!! doet me denken aan kabouter grootoor die wel eens rijdt in de rood-gele auto van noddy en dan vele avonturen beleeft in speelgoedstad.....en dan die stoute aardmannen....dat zijn nou juist de typetjes die vaasjes omrijden enzo...overal troep maken....hmmmmm misschien is er wel een invasie aardmannetjes bij je vriend....ik denk dat ze met de komst van deze pinkelman hard weghollen terug naar het donkere bos ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt en Pinkeltje vind ik wel heel mooi. Een fijne verjaardag samen en dit gaat hij vast ook leuk vinden.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen