zaterdag 21 april 2012

Tasje

Voor de grote haakstop had ik al de bloemen voor dit tasje gehaakt.
Het patroon vond ik hier : http://colourinasimplelife.blogspot.com/2012/02/almond-blossom-bag.html
Daarna lag het lang te wachten op de afwerking.
Vooral de voering viel niet mee, maar gelukkig staat er ook een handige tutorial op het blog.
Toen kwam het probleem van de hengsels.
Maar zie hier, op het blog Blij dat ik brei: http://blij-dat-ik-brei.blogspot.com/ zag ik mooie staan die prima pasten bij de tas, bij elke tas trouwens!
En er is zelfs een Nederlandse beschrijving van: http://broddelblog.blogspot.com/2012/04/hengsels-van-roberta.html
 Om de tas te kunnen sluiten heb ik er een knoopje aangezet met een lusje van lossen.
Het tasje is voor de verjaardag van een vriendin, voor haar ga ik ook nog een Tilda-pop maken, als je mijn poppen wil zien ga dan naar mijn eigen blog!



 groetjes Pauline


8 opmerkingen:

  1. Zo, daar kan heel wat in!
    Hij is mooi geworden! Ook de voering heb je er heel mooi in gekregen. Daar is je vriendin zeker heel blij mee, denk ik.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is heel knap en handig geworden
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg , en danke voor de hengseltip is goed bruikbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden hoor, leuk kado.
    Ik ben ook met een tas bezig en vind dit hengsel ook mooi. Ik heb alleen geen 90 cm bij die aantal steken dus is ben bang dat hij nu toch wel erg kort is. Ik had hem al zo mooi in elkaar zitten. Maar ja de granny zijn ook nog lang niet klaar. Dus het duurt nog wel even voordat deze tas klaar is.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt zeg! Ze zal er erg blij mee zijn denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke tas hoor
    sorry maar jou reactie op mijn boeken is verloren gegaan
    heb iets niet goed gedaan
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I LOVE this bag!! it is just gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen