maandag 28 mei 2012

Cello



Op mijn eigen blog  was deze cello al te zien, samen met een Tildapop.
Ik heb de pop met cello speciaal gemaakt voor een vriendin.
Ik had geen patroon , dus het was even flink nadenken hoe ik een cello zou gaan maken.
Maar ik vond wel een borduurpatroontje van een viool in het boek "1000 kruissteekpatronen"van Maria Kelly.
Dit patroontje heb ik nagehaakt, gewoon alle meerderingen en minderingen gevolgd.
En het lukte!

                                                            groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat vind ik echt superknap!
    Dat heb je geweldig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, proficiat met het resultaat, heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeetje meis die is leuk geworden!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg. Zou je het patroon naar me willen mailen? Wil deze graag voor een bruiloft haken!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg. Zou je het patroon naar me willen mailen? Wil deze graag voor een bruiloft haken!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen