zondag 20 mei 2012

Hartjes


Allereerst bedankt voor jullie lieve leuke reacties op mijn sloffen. 
Hubbie vind ze helemaal niks...vind ze ronduit lelijk!
Als ik ze nou in 1 kleur had gedaan....misschien was het dan
iets beter maar het blijft een mislukte pannenlap????!!!!
Nou jaaaaaaaaaaaaaa......lief he?! 
Ach hij is wel eerlijk, dat scheelt weer, zo vindt hij deze
hartjes wel erg leuk. 

Nu heb ik wel vaker hartjes gehaakt maar ik kwam ze pas tegen
bij Karin aan de haak, die altijd zeer inspirerend is. Ze kwam 
met het idee om ze aan een tas of als sleutelhanger te gebruiken.
Jaaaaaaaaa...super idee! Ik hang ze aan mijn tas.....hubbie fronst zijn
wenkbrauwen...volgens mij is hij blij dat het aan de tas is die
ik altijd mee neem naar mijn werk....*grijns*

fijne zondag!
Esther

14 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!en ehhh jou hubbie zou de mijne kunnen zijn!Whahaha...lag hier helemal in een deuk met jou tekst!Maar wij ladies laten ons niet kisten door onze hubbies toch?!?!?ook al zijn ze lief!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahha zo is dat! Ik had nog gezegd....op het blog vinden ze het wel leukkkk...krijg het als antwoord: tsja vind je het gek? dat zijn natuurlijk ook allemaal van die haakmutsen als jij.... :D.....dussss ik denk dat ik binnenkort nog een par felgekleurde pannenlappen haak voor in de keuken hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en wederom hoor ik de mijne...hoewel die toch ECHT ligt te slapen in bed(heeft nachtdienst gehad)hij zegt ook vaak punniken i.p.v haken!Ach ja we moeten het ze maar niet kwalijk nemen!ha,ha

      Verwijderen
    2. hahahaha neeh heeft het lastig genoeg met mijn "troep" zoals hij het noemt....volgens hem kan je het hier overal vinden...ik noem het gezellige troep...gevolg: hij laat boormachine en schroevendraaiers slingeren...dat is zijn gezellige troep...whahahahaha

      Verwijderen
  3. Denk dat die hubbies maar een haakwerkjes-verboden-blog moeten starten hihihi.

    Leuk je hartjes meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha jaaa heb het al doorgegeven ook ;)))

      Verwijderen
  4. Je kunt die sloffen vast nog wel in zijn maat haken... leuk, met een bijpassende sjaal en muts er bij XD Misschien nog gehaakte gordijntjes voor het raam?

    Ik vind zowel je sloffen als deze hartjes prachtig! Maar ja, ik ben natuurlijk ook zo'n haakmuts ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaaaaaa dat is wel het ergste....gordijntjes haken, ik zeg het wel eens om te plagen ;))

      Verwijderen
  5. Die mannen soms ook hè..................... Je hartjes zijn super de super leuk.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, die hubbies toch! Ze kennen niet het verschil tussen haken, breien en borduren, maar willen wel hun mening kwijt. Ik zeg altijd, je mag je mening zeggen als het positief is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar denkt hubbie anders over hoor....hij vind dat hij ook kritiek mag leveren omdat hij ook zegt wat hij wel leuk vind?! hahahahah

      Verwijderen
  7. Hahaha, het is allemaal weer leuk!
    Kijk, niet iedereen heeft een vriend die speelgoed haakt ;)
    Die van mij vindt lekker ALLES leuk!!
    Gnagna.
    Maar het zijn super mooie hartjes hoor Esther!
    en je bent flink bezig de laatste tijd.
    Uhh...wanneer is jouw Hubbie ook al weer jarig....krijg ineens inspiratie...sloffen.....hahahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jij treft het maar weer.....alhoewel een vriend die speelgoed haakt.....hahahaha....wil graag eens weten wat ie dan haakt ;))....
      hubbie is eind juli jarig en gaat slofjes niet waarderen hoor hahahahahaha.....trouwens de vikingmuts wordt nog steeds gebruikt als anti-inbraakmiddel :D

      Verwijderen