zaterdag 12 mei 2012

Hobbes

Al eerder heb ik een Hobbes gehaakt.
Maar op speciaal verzoek ging hij in de herhaling.
Gelukkig vond ik hem zelf ook erg leuk want meestal maak ik iets maar 1 keer.
Casper en Hobbes ( Calvin and Hobbes) zijn dan ook wel favoriet hier.
Een geweldige strip!
Als je het dus niet kent is het zeker een aanrader om eens te lezen.
Het gaat over een jongetje dat veel streken uithaalt en zijn speelgoedtijger die in zijn fantasie een echte wordt.
Ik hoop dat mijn opdrachtgeefster er blij mee is!
Zelf vind ik hem beter gelukt dan het eerste exemplaar, dat is dan soms het voordeel van op herhaling gaan.
Het patroon kan je hier vinden en is van Ann Stiver- Balla.
Hobbes is van oor tot teen 40 cm lang.
Hij is gehaakt van acryl van Beyer.
Het duurde even voor ik kon beginnen, eerst was de hobbywinkel met vakantie en toen was de oranje wol niet op voorraad!
Gelukkig kwam die gisteren binnen.Het blijft lastig om aan sommige kleuren te komen.

groetjes Pauline

3 opmerkingen: