woensdag 23 mei 2012

Homestar






Nee, hier geen verzoeken om hoesjes voor mobieltjes.
Mijn zoons komen van een andere planeet!
Die doen niet aan mobieltjes...nee, die zitten voornamelijk achter hun PC.
En dat is echt een andere wereld!
Ooit gehoord van Homestar???
Nee, he...?
Dat is een figuurtje uit een Amerikaanse tekenfilm die speciaal is uitgebracht voor internet.
Er bestaat ook een game van.
En een belachelijk liedje: everybody...
Uiteraard is alles lekker schreeuwerig en voor ons, de buitenstaanders van de gewone wereld, totaal onbegrijpelijk.
Maar mijn jongste smeekte me al een jaar om een homestar pop.
En Ravely had het patroon.
Het lag zelfs al een jaar uitgeprint in mijn voorraad.
Dus hoog tijd om nu maar eens te maken.
En het was eigenlijk heel erg leuk om te doen!
Er kwam een hoop geknutsel bij kijken, een lekkere uitdaging dus.
En in het patroon zaten allemaal leuke grapjes ( wel voor de andere planeet,maar ik word al steeds wijzer).
Al met al was het zo af!
Wordt vervolgd......


groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Hahahahah ik had er inderdaad nog noooit van gehoord....mijn dochter kijkt me aan alsof IK van een andere planeet kom....want wie kent homestar nou niet??????!!!! Hij is erg leuk geworden, je zoon zal weer blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal zo eens testen als die van mij beneden komt....

    Ik kom vast ook van een andere planeet, want ik heb er ook nog nooit van gehoord. YEAH!! Mijn zoon kent hem niet! Maar begint nu opeens over nyan cat?!?! "Díe moet je maar eens haken, mam!"
    Even googelen.... Wat??? Een broodje met een kattenhoofd en pootjes!!! Nee waar moet dit naar toe? Mooi niet, ik ga lekker verder met mijn deken :p

    Jouw zoon is in ieder geval vast heel gelukkig nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik voel me hier ook vaak op een andere planeet als ze in hun jongens-wereld zitten. Gelukkig worden hier nog geen haak-wensen geuit. Je hoe-was-heet-het-ook-al-weer poppetje ziet er wel erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!!! Hier ook een computer-zoon! Ik haakte al een Pokemon-beest voor hem... nu wil hij nog een Mine-craft-ding... :)

    BeantwoordenVerwijderen