dinsdag 29 mei 2012

Minecraft



Jawel, ik heb weer iets gemaakt voor mijn jongste zoon.
Een minecraft-creeper.( klik op het woord om naar het patroon te gaan).
Het spel Minecraft wordt hier veel gespeeld, wat zeg ik....uren en dagen!
Oudste zoon is zelfs beheerder van de Wiki.
En ik als moeder van de planeet Aarde heb geen idee wat ze doen en waar het over gaat.
Maar blij is jongste wel met zijn speelgoed, of is het een poppetje??
Het was trouwens wel het stomste wat ik ooit heb gemaakt.
Vreselijk saai, allemaal lapjes en dan daarna het in elkaar zetten!
tja, wat je al niet voor je kinderen doet he...
groetjes Pauline

3 opmerkingen:

  1. O jee, het gaat bij jullie wel erg ver hè :p
    Wat stellen ze er tegenover om jou zo ver te krijgen? Zonde van de materialen! (Maar je hebt in ieder geval wel een heel blij kind en dat is toch ook heel wat waard ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas...er staat niets tegenover..dus waar doe ik het voor???
      Juist ja, dat blije kind dat zit te glunderen en foto's verstuurd naar zijn vrienden, kijk: dat heeft mijn moeder voor me gemaakt!
      En die materialen...ach, Zeeman en Wibra hebben een goed klant aan mij, dus meer dan een euro geef ik er niet aan uit!

      Verwijderen
  2. Weer zoiets waar ik geen weet van heb ;) Minecraft.....toch eens gaan opzoeken....een mens moet een beetje bij blijven he ;)
    Heerlijk om zo je kind blij te maken :D

    BeantwoordenVerwijderen