vrijdag 25 mei 2012

mop top/ lemming




Na het succes van de vorige poppetjes moest ik er weer aan geloven.
Dit keer was het mijn oudste zoon ( 18)  die het nu hoog tijd vond dat ik voor hem een "lemming"ging maken.
Ook die wens lag al een flinke tijd op de plank.
Ha, ze kunnen mij nu niet meer uitlachen!
Ik krijg namelijk vaak te horen : "mijn moeder speelt met poppen".
Maar kijk ze zelf eens.
De lemming schijnt iets uit een grijs verleden te zijn in de computerwereld, wederom voel ik mij als van een andere planeet afkomstig.
Het poppetje was wel snel klaar al was het  een gepruts met rondjes van maar 6 vasten.
En het ergste komt nog....eigenlijk he mam.....zijn ze met 30!!!!!!!
groetjes Pauline

15 opmerkingen:

  1. Nog maar 29 te gaan hihihi
    Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk er nog even over, het zijn er wel veeeel!

      Verwijderen
  2. O, de Lemmings ken ik wel:zeer agressieve en sadistische vervelende beestjes en inderdaad met veel :p

    Je kunt in ieder geval zeggen dat ze bij jou thuis je handwerk weten te waarderen, dat kan niet iedereen zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Agressief? En ze zien er zo schattig uit...jeee wat heb ik in huis gehaald!
      Maar je hebt gelijk, waardering krijg ik hier zeker, ze maken er zelfs handig gebruik van, van alles wat ik kan!
      Leuk hoor!

      Verwijderen
  3. Hahaha,je bent de klos en nog maar 29 te gaan. Die zoon van jou wist wel wat hij vroeg, en hield wijzelijk zijn natuurlijk over die andere 29. Maar ik moet zeggen ik vind het weer een leuk poppetje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Help, kreun....nog 29 van die kleine krengetjes...ik weet het nog niet!
      Misschien elke week eentje?
      Zou wel leuk staan, hij slaapt op zolder en dan kunnen ze zo over de balk lopen!

      Verwijderen
    2. Elke week zo'n klein dingetje????? Wat ben jij voor een haakheks????? Je kan er wel 5 per week hoor!!!! *grijnssssssssss*

      Verwijderen
  4. Hij is leuk, nog 29 te gaan dus. Een hele klus, je hoeft je niet te vervelen. Niet dat creatieve mensen zich ooit vervelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Pauline,
    Deze keer ben ik wel mee ;-)
    Ik heb zelf ook nog met de lemmings gespeeld.
    En ik weet niet waar je zoon het haalt, maar ze waren met 100, voor zover ik me kan herrinneren ;-)
    Ik vind dat je lemming erg goed op hen lijkt.
    Het zijn wezentjes die zonder nadenken de eerste lemming volgen en desnoods tot in de dood.
    Veel succes ermee.
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 100??!!@#$ Ja, hallo! Dat ga ik niet doen en ik ga hem ook niet wijzer maken, hij telt er 30 dus dat is meeeer dan genoeg!

      Verwijderen
    2. Als Tania zegt dat het er 100 zijn...tsjaaaaa.....dan moet ik die zoon van jou maar eens mailen he?! hihihihi....als het er 100 zijn dan hoort dat ook zo :D

      Verwijderen
  6. Ik moet er niet aan denken...van die gekke beesten in mijn huis....en dan zou ik ook nog zoveel van die dingen moeten maken?...je weet het he...ik vind 1x iets haken leuk, 2x hetzelfde...vooruit....maar liever niettttt. En 1 lemming dat gaat niet, dat is zielig, dus ik haak weer braaf verder aan mijn kleed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O dat wordt voorlopig allemaal de zelfde dingen haken. Dan kun je geen lemming meer zien.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ja lemmingen zijn echt met heel veel, maar ze vallen ook vaak ten prooi aan andere dieren, dus misschien is er nog een uitweg?

    Groetjes Yvon.

    ps: succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen