woensdag 30 mei 2012

Muizennnnnn!


Muizen in de tuin???? HIhihihi als het maar bij deze muizen blijft dan ;)
Het patroontje heb ik gevonden bij Grietjekarwietje  ( klik op haar naam en je komt er direct terecht).
Ik heb een zwak voor knoopjes dus de oogjes werden knoopjes....hmmmmzz misschien komt er wel een hele muizenfamilie langs....

 Oops zitten ze nu ook al binnen???? En dat met onze Mara in de buurt....

onze poes die ons regelmatig komt verrassen met een muis of een vogel....vlinders vindt ze ook erg lekker.....hopelijk laat ze mijn muizen met rust ;)

groetjes, Esther

10 opmerkingen:

  1. Suuuuperlief, en indeed, die knoopjes als oogjes is heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die muis vanjou vind ik heel erg leuk, hij ziet er lekker gezellig uit. Ik ga hem denk ik maar eens haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou bang voor de poes is deze muis in elk geval niet!ha,ha...

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superschattig!
    Krijg er ook gelijk zin in om er een paar te haken, leuk om overal neer te zetten..
    Geen idee of mijn poes van muizen houdt, van vis houdt ze niet eens!
    Maar wel van rund...bizar...!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke muis! Daarvan zal een hele familie niet misstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wat een schatje! De oren vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit soort muizen mogen rustig binnen komen hoor, tenminste bij mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zolang ze buiten blijven is het oke maar deze zijn wel lieve en mogen eens komen piepen
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze lieve muizen mogen wel binnen zitten. Je kunt er ook altijd nog een voor de poes maken met een belletje erin.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen